Public relations na rynku książki.

okładka

Public relations na rynku książki.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka przedstawia użyteczne przykłady wykorzystania public relations w służbie branży wydawniczej. Dzięki niej możesz poznać zarówno samo zagadnienie, ale również praktyczne zastosowania narzedzi PR w obszarze media relations, komunikacji z czytelnikami, budowaniu wizerunku wydawnictw oraz ich produktów.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:96
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788389143808
  • Data wydania:maj 2007
  • Numer katalogowy:25299

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher