Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

okładka

Bez osobowości. Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
- rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:332
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326433788
  • Data wydania:30 czerwiec 2014
  • Numer katalogowy:250131

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher