Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Konkurencja w sektorze bankowym.

okładka

Konkurencja w sektorze bankowym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii konkurencji przedsiębiorstwa bankowego (the Industrial Organization Approach to Banking) oraz wyników badań własnych z zastosowaniem tych modeli do polskiego sektora bankowego w książce odniesiono się do działalności kredytowej banków w UE, opisano rynek kredytowy oraz relacje kredytowe, w tym badania dotyczące strategii kredytowych banków. Zaprezentowane wyniki empiryczne badań własnych, dotyczące konkurencji między bankami komercyjnymi w Polsce, dodatkowo pozwalają czytelnikowi zapoznać się ze zmianami, jakie zaszły w polskim sektorze bankowym w ostatnim piętnastoleciu, na tle całego sektora bankowego w UE.
Autorka wyraża nadzieję, że książka okaże się interesująca dla różnych grup Czytelników, zarówno dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką sektora bankowego, pragnących uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym, jak również studentów kierunku finanse i bankowość.
Najpoważniejszą zaletą książki dr Małgorzaty Pawłowskiej jest jej nowoczesność. Wyraża się ona w dwóch aspektach. Po pierwsze, w wykorzystaniu najnowszego światowegoi krajowego dorobku literatury przedmiotu. Po drugie, w zastosowaniu we własnych dociekaniach empirycznych różnych, dobrze dobranych rodzajów metod ilościowych.
Dr hab. Krzysztof Jackowicz
Prof. Akademii Leona Koźmińskiego
Problemy konkurencji należą do fundamentalnych, wręcz klasycznych kwestii analizowanych we współczesnym piśmiennictwie bankowo-finansowym (prace naukowe, popularnonaukowe, publicystyczne). Z tego punktu widzenia recenzowaną pracę uznać należy za próbę syntezy tego, co najważniejsze i najbardziej aktualne w zakresie tej problematyki.
Prof. dr hab. Stanisław Flejterski
Uniwersytet Szczeciński
Małgorzata Pawłowska jest doktorem nauk ekonomicznych, adiunktem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pracuje również w Instytucie Ekonomicznym NBP

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x238 mm
  • Liczba stron:266
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788325560669
  • Data wydania:27 czerwiec 2014
  • Numer katalogowy:250045

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher