Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki

okładka

Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej. Zarys problematyki

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:146
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377809242
  • Data wydania:14 maj 2014
  • Numer katalogowy:247568

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher