Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym.

okładka

Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

„Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych praz Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego.
Choć punkt autora jest czysto teoretyczny, to jego cel jest celem praktycznym i w tym postrzegam wielką zaletę książki. W istotny sposób wzbogaci ona naszą wiedzę z zakresu socjologii i psychologii negocjacji, służyć też może niefachowemu czytelnikowi do zapoznania się z ważnymi i interesującymi teoriami na charakteryzowane wyżej tematy.”
Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:268
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376881591
  • Data wydania:2013
  • Numer katalogowy:243509

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher