OPIS
GOTOWY WZORZEC INSTRUKCJI, który:
pomoże zorganizować Referat Egzekucji Administracyjnej w urzędzie:
– zadania i organizacja pracy Referatu Egzekucji Administracyjnej + biurowość
– wskazówki dotyczące ogólnych przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
zawiera gotowe do wykorzystania wzory:
– zarządzeń
– postanowień
– pism
– wniosków
związanych z postępowaniem egzekucyjnym dotyczącym opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
omawia poszczególne etapy egzekucji i organizację pracy
– wszczęcie, ograniczenia, wstrzymanie, zawieszenie i umorzenie egzekucji
– przygotowanie i planowanie egzekucji, w tym przydział zadań poborcom i kontrola wykonania
– pracy poborcy
instruuje co do rodzajów egzekucji (w tym zajecie, sprzedaż, zbieg)
zapewni wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów ustawy w zakresie
– kosztów egzekucyjnych /opłaty i wydatków
– podziału sumy uzyskanej z egzekucji
– zażaleń i skarg
– sprawozdawczości egzekucyjnej
zawiera komplet wzorcowej dokumentacji (120 wzorów!)
oraz
suplement elektroniczny zawierający tekst instrukcji oraz wzory dokumentów w formacie MS Word, co pozwala na łatwe i szybkie ich dostosowanie do indywidualnych wymogów i rozwiązań stosowanych w jednostce.