OPIS
Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?
Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.
Jeśli zadajesz sobie pytania:
• jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny?
• jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej?
• jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie?
• jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne?
• jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas?
• jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?
ta książka jest dla Ciebie.