Profesjonalizacja w dziennikarstwie. Między modernizmem a ponowoczesnością

okładka

Profesjonalizacja w dziennikarstwie. Między modernizmem a ponowoczesnością

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyznawanej przez dziennikarzy profesjonalnej ideologii. Konceptualizacja dziennikarstwa jako profesji oznacza przede wszystkim zrozumienie dziennikarstwa przez pryzmat znaczenia przypisywanego przez dziennikarzy swojej pracy, redagowania i tworzenia materiałów prasowych. Dominującym modelem dziennikarstwa w XX w. był cieszący się powszechnym autorytetem profesjonalista dostarczający czytelnikowi sprawdzonych, rzetelnych i obiektywnych informacji, oraz materiałów prasowych o charakterze publicystyczno-analitycznym, i taki dziennikarz w swojej pracy realizował założenia ideologii profesjonalizmu przyjętej i akceptowanej w środowisku zawodowym.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375454277
  • Data wydania:10 grudzień 2013
  • Numer katalogowy:235838

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher