Elastyczność w świadczeniu usług.

okładka

Elastyczność w świadczeniu usług.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie. Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące projektowania usług: - opartych na silnej więzi z klientem, - ewoluujących wraz z jego potrzebami, - dostosowanych do procesów, technologii i kultury klienta, - działających w niezawodny sposób z elegancką prostotą.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:163x236 mm
  • Liczba stron:164
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326431050
  • Data wydania:19 listopad 2013
  • Numer katalogowy:234004

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2025 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2025 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher