Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

okładka

Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz.

Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali?

Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?

Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.

Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji – takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne – zostało podkopanych przez globalizację.

Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych – a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.

Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje – bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah’s Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy – stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.

Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:152x227 mm
  • Liczba stron:242
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377464663
  • Data wydania:27 wrzesień 2013
  • Numer katalogowy:227687

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher