OPIS
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka.
Jej autor to niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego. Jego warsztaty i indywidualne konsultacje odmieniły życie tysięcy osób. Teraz dzieli się swoją szeroką wiedzą na temat technik sprzedaży. „Zaklinacz firm”, jak o nim mówią zachwyceni klienci, podaje również szereg metod perswazji, które zapewniły także jemu życiowy i finansowy sukces.
W swojej publikacji wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę handlową z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych i bezpośrednich dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Korzystając z jego doświadczenia dowiesz się, jak poradzić sobie z „trudnym” klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty.
Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie, które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy handlowca, a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować, czy jest to ścieżka kariery, którą chciałbyś dalej podążyć. Niezależnie, jaką decyzję podejmiesz, porady Autora pozwolą znacząco zwiększyć Twoje umiejętności interpersonalne, które okażą się równie przydatne w pracy, jak i życiu prywatnym.
Czas odnieść sukces!