Proces reengineering. Optymalizacja procesów zorientowanych na klienta.

okładka

Proces reengineering. Optymalizacja procesów zorientowanych na klienta.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Słowem reengineering określa się zarówno gruntowne przemyślenia procesów zachodzących w obrębie danej organizacji, w relacjach z jej partnerami, klientami, jak też metody wdrażania ich w życie. Książka ta pokazuje nowe sposoby myślenia, a także korzyści i konsekwencje wynikające z działania ukierunkowanego na wspomniane procesy, w szczególności kaształtowanie przepływu informacji i materiałów oraz związanych z tym struktur organizacyjnych i kierowniczych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Kreatywność
  • Format:190x225 mm
  • Liczba stron:220
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372770011
  • Data wydania:styczeń 2000
  • Numer katalogowy:22218

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher