Kultura-media-etyka. Monografie. Tom X.

okładka

Kultura-media-etyka. Monografie. Tom X.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Monografia "Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej" wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji, coraz częściej określanej mianem "społeczeństwa informacyjnego", "społeczeństwa opartego na wiedzy" czy też "społeczeństwa ponowoczesnego". Problemy te są konsekwencją dynamicznych przemian zachodzących w obszarze komunikacji, których skutkiem są przeobrażenia w sferze kultury. Asumptem do przygotowania tej publikacji była coraz wyraźniej rysująca się konieczność odświeżenia (uaktualnienia) humanistycznej refleksji nad gwałtownymi zmianami towarzyszącymi rewolucji teleinformatycznej. Autorzy mają nadzieję, że pozycja ta stanowić będzie przyczynek do szerszej dyskusji na temat skali, w jakiej rewolucja ta zmienia znany nam świat, oparty na pewnych fundamentach kulturowych. Czy zmiany te są na tyle głębokie, aby przekonstruować kulturowo-etyczne podwaliny cywilizacji? A jeśli tak, to czy dotychczasowe koncepcje etyczne, kulturowe okażą się przydatne obecnym oraz przyszłym społeczeństwom? Odpowiedzi na te i inne pytania starają się Państwu udzielić autorzy prezentowanych tekstów.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:286
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376542041
  • Data wydania:29 maj 2013
  • Numer katalogowy:221542

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher