OPIS
Dowiedz się, jak szybko i sprawnie tworzyć profesjonalne dokumenty tekstowe!
Naucz się wprowadzać i edytować tekst oraz nadawać mu odpowiedni wygląd
Poznaj techniki wstawiania i formatowania grafik oraz innych obiektów
Opanuj metody tworzenia korespondencji seryjnej i podstawy pracy zespołowej
Microsoft Word od lat stanowi jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród użytkowników systemu Windows i już dawno stał się podstawowym narzędziem pracy dla wielu zawodów. Prawnicy, księgowi, urzędnicy, nauczyciele oraz naukowcy — wszyscy ci, którzy potrzebują wygodnego i rozbudowanego programu, umożliwiającego łatwą edycję i zaawansowane formatowanie dokumentów tekstowych, z powodzeniem korzystają właśnie z możliwości Worda. Ten wspaniały edytor pozwala też osadzać w dokumentach rozmaite elementy graficzne, tabele, indeksy, spisy i obiekty pochodzące z innych aplikacji, a ponadto ułatwia tworzenie korespondencji seryjnej i wydajną współpracę wielu osób przy redakcji tekstów.
Możliwości te stopniowo rozszerzano w kolejnych wersjach programu. Nie inaczej było w przypadku Worda 2013. Edytor stał się jeszcze łatwiejszy w użyciu, a oferowane przezeń funkcje pozwalają osiągać ciekawe efekty w krótszym czasie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak sprawnie korzystać z programu, sięgnij po książkę „ABC Word 2013 PL ”. Dzięki niej poznasz interfejs edytora oraz sposoby dostosowania go do swoich potrzeb oraz nauczysz się tworzyć profesjonalne dokumenty tekstowe, właściwie je formatować i wzbogacać o elementy graficzne. Dowiesz się również, jak drukować efekty swojej pracy, korzystać ze stylów i szablonów, tworzyć indeksy, spisy i konspekty, adresować koperty i korespondencję seryjną oraz redagować dokumenty we współpracy z innymi użytkownikami programu.
Korzystanie z podstawowych funkcji programu, otwieranie i drukowanie dokumentów
Wprowadzanie, kopiowanie, wklejanie, edycja i usuwanie tekstu
Formatowanie tekstu, tworzenie list i kolumn oraz wstawianie elementów graficznych
Tworzenie, modyfikowanie i usuwanie stylów oraz korzystanie z szablonów
Tworzenie, edycja oraz formatowanie tabel i ich elementów składowych
Tworzenie i modyfikowanie konspektów, spisów oraz indeksów
Generowanie korespondencji seryjnej oraz adresowanie i drukowanie kopert
Zaawansowane narzędzia edytora i możliwości dostosowania go do swoich potrzeb
Korzystanie z komentarzy, śledzenie zmian, porównywanie i scalanie dokumentów
Już dziś zacznij w pełni wykorzystywać możliwości najnowszej wersji programu Microsoft Word!