Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Marketingowe zarządzanie apteką.

okładka

Marketingowe zarządzanie apteką.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.
W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.
W książce omówiono:
- zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków, - sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych, - reguły ustalania cen, - metody skutecznej komunikacji z pacjentami.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:151x213 mm
  • Liczba stron:256
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326441141
  • Data wydania:31 styczeń 2013
  • Numer katalogowy:211900

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher