Zarządzanie jakością w usługach publicznych.

okładka

Zarządzanie jakością w usługach publicznych.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia - wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu - książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. "Zarządzanie jakością u usługach publicznych". Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i - co jest wielką zaletą recenzowanej książki – również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:190
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788387885649
  • Data wydania:2004
  • Numer katalogowy:20647

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher