OPIS
Menedżerze! Przed Tobą ciężkie czasy. Co zrobić, by stawić im czoła?
Harvard Business Review przedstawia niezwykle praktyczne kompendium, zawierające przełomowe teksty z różnych obszarów zarządzania.
Chcesz poznać skuteczne rozwiązania z zakresu marketingu? Dowiedzieć się, jak efektywnie zarządzać sobą i innymi? Stosować sprawdzone narzędzia zarządzania zmianą?
Wszystko to - i wiele więcej! - znajdziesz w "O fundamentach zarządzania"!
Dowiesz się także m.in.:
- Jakie 4 mity utrudniają pracę działu marketingu?
- Co robić, by wyróżnić się wśród konkurencji, która oferuje podobny produkt?
- Na jakie czynniki zwrócić szczególną uwagę, opracowując strategię biznesową?
- W jaki sposób rozpoznać własne zalety i… jak je wykorzystać?
- Co robić, by stawić czoła gwałtownej zmianie?
- Jakie cechy decydują o doskonałości lidera? Jak je w sobie wykształcić?