OPIS
Czwarta publikacja z zestawu (4 książki) przeznaczonego dla pedagogów (nauczycieli, wychowawców) chcących pracować z dziećmi i młodzieżą w duchu wartości moralnych i wyrabiania cech oraz sprawności umożliwiających uczestniczenie w życiu społecznym; realizowania programu opracowanego przez D. Tillman i współpracowników. WCHODZENIE W DOROSŁOŚĆ ukierunkowuje pracę nauczyciela (pedagoga, wychowawcy) z młodzieżą w wieku powyżej 15 lat. Prezentuje serię lekcji (zajęć), na których poprzez stosowne zadania i ćwiczenia; skoncentrowane na tematach: pokój, szacunek, miłość, odpowiedzialność, szczęście, współpraca, uczciwość, skromność, tolerancja, prostota, wspólnota, wolność; młodzież przyswaja wiedzę, uczy się współdziałania, pracy w grupie, samodzielnego myślenia, dyskutowania, wyrażania uczuć. Na każdy z cykli tematycznych (modułów) składa się szereg lekcji, na których następuje pogłębianie i wzbogacanie treści już przyswojonych na niższym szczeblu edukacji (realizacji programu).