OPIS
70% menedżerów wprowadzających zmiany ponosi fiasko. Nie musisz do nich dołączać.
Zarządzanie zmianą to kompetencja, którą powinien posiadać dziś każdy menedżer poważnie podchodzący do swoich obowiązków i rozwoju zawodowego.
W jaki sposób skutecznie zarządzać zmianą w dynamicznej rzeczywistości biznesowej?
Skorzystaj ze sprawdzonych narzędzi przedstawionych w „O zmianie”.
Dowiedz się m.in.:
- Kiedy zmiana jest niezbędna, a kiedy należy się z nią wstrzymać?
- W jaki sposób wprowadzać zmiany metodą perswazji?
- Jakie błędy najczęściej popełniają menedżerowie, którym zależy na zmianie w przedsiębiorstwie?
- Co robić, by zmniejszyć opór pracowników przed zmianą?
- Dlaczego implementacja zmian jest konieczna w okresie rozwoju firmy?
- Jakie kroki powinien podjąć lider, który chce zmienić organizację? Poznaj 8 podstawowych posunięć!