Zarządzanie portfelami projektów. Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty.

OSZCZĘDZASZ 6,90 ZŁ

okładka

Zarządzanie portfelami projektów. Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

W dzisiejszych czasach wiele organizacji przyjmuje w swojej działalności orientację projektową, która pozwala realizować cel strategiczny, jakim jest np. zwiększanie wartości dla interesariuszy. Osiągnięcie wyznaczonych celów szczegółowych dzięki realizacji pojedynczych, często zróżnicowanych projektów, wymaga umiejętności zarządzania programami i portfelami projektów oraz przełożenia ich na strategię organizacji. Podstawą zarządzania portfelem projektów jest właściwy wybór realizowanych przedsięwzięć, będący wynikiem dekompozycji celów strategicznych organizacji. Selekcja projektów powinna być oparta na metodach i technikach zapewniających zarówno realizację celów szczegółowych, jak i równowagę całego portfela. Wybrane projekty muszą się nawzajem uzupełniać i generować dodatkową wartość dla organizacji. Aby to osiągnąć, konieczna jest ich prawidłowa ocena i kategoryzacja, a także kontrola i monitorowanie ich rezultatów. Autorka omawia w pracy te i inne zagadnienia związane z zarządzaniem portfelami i programami projektów w kontekście strategii. Korzysta z dorobku najnowszej światowej literatury oraz z własnych badań, prowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw. W pracy zostały uwzględnione najbardziej popularne i sprawdzone standardy i metodyki zarządzania projektami - PMI, PRINCE2, TenStep, a także nowoczesne narzędzia i koncepcje, takie jak: opcje realne, Model INVEST, metody dywersyfikacji ryzyka w ramach portfela projektów, dźwignia kontroli strategicznej. Omówione zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami z praktyki gospodarczej polskich przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy interesują się zarządzaniem projektami a także zarządzaniem strategicznym w przedsiębiorstwie. Jest ona znakomitym uzupełnieniem szkoleń i kursów z dziedziny zarządzania projektami, a także pozycją obowiązkową dla osób studiujących tę dziedzinę w ramach specjalności lub studiów podyplomowych. Alina Kozarkiewicz jest pracownikiem AGH Akademii Górniczno-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie oraz kierownikiem studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:168x238 mm
  • Liczba stron:268
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301170387
  • Data wydania:6 wrzesień 2012
  • Numer katalogowy:193658

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher