W lustrze mediów. Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych

okładka

W lustrze mediów. Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana „w lustrze mediów” jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.
Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x20 mm
  • Liczba stron:394
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377802809
  • Data wydania:27 lipiec 2012
  • Numer katalogowy:191284

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher