Uczenie się jako konstruowanie wiedzy. Świadomość, qualia i technologie informacyjne

okładka

Uczenie się jako konstruowanie wiedzy. Świadomość, qualia i technologie informacyjne

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W książce przedstawiono procesy uczenia się jako drogę tworzenia osobistych konstruktów poznawczych podmiotu, odwołując się do najnowszych ustaleń i teorii z filozofii umysłu, psychologii poznawczej i szerzej kognitywistyki. Zaprezentowano autorską teorię qualiów w edukacji, model sfer refleksji oraz koncepcję strategii uczenia się poprzez konstruowanie zewnętrznych reprezentacji struktur wiedzy (ZRSW). W pięciu rozdziałach przedstawiono kolejno: cywilizacyjno-technologiczny kontekst konieczności zmiany postrzegania procesów edukacyjnych, w tym przesunięcia akcentu z nauczenia na uczenie się; zagadnienia różnych kontekstów interpretowania pojęć: wiedza, umysł, świadomość i qualia; autorską teorię qualiów w edukacji uzasadniającą znaczenie poznawania bezpośredniego; różne koncepcje i zalety koncepcji konstruktywizmu edukacyjnego; nową rolę technologii medialnych w procesach uczenia się oraz koncepcję ZRSW.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:394
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788323223245
  • Data wydania:2011
  • Numer katalogowy:190674

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher