Walka na spoty po polsku. Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007

okładka

Walka na spoty po polsku. Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Oblicza Mediów
  • Format:160x20 mm
  • Liczba stron:296
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377802991
  • Data wydania:16 lipiec 2012
  • Numer katalogowy:190274

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher