Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

O strategii. 10 idei HBR.

okładka

O strategii. 10 idei HBR.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zostań strategiem doskonałym!
Harvard Business Review przedstawia "O strategii" - drugą pozycję z serii 10 idei HBR dedykowanej osobom dążącym do rozwoju osobistego i zawodowego.
Apple? Historię tego sukcesu już chyba wszyscy znamy...
Na zwycięskiej strategii Apple ta opowieść jednak się nie kończy! Innowacyjne modele biznesowe przekształcają całe branże i prowadzą kolejne przedsiębiorstwa do wygranej! Takie sieci, jak Wal-Mart i Target, które weszły na rynek z pionierskimi modelami biznesowymi, obecnie mają w swoim posiadaniu 75% całkowitej wartości sektora sprzedaży detalicznej. Tanie linie lotnicze z niewielkiej plamki na ekranie radaru urosły do poważnych graczy, do których należy 55% wartości rynkowej wszystkich przewoźników. Aż 11 z 27 powstałych w ostatnim ćwierćwieczu firm, które dostały się na listę Fortune 500 w ostatnich 10 latach, awansowało w ten sposób dzięki innowacyjnym modelom biznesowym... W dzisiejszych czasach jedynym ze sposobów utrzymania dobrej kondycji firmy jest wyczucie chwili, w której wymaga ona fundamentalnej przebudowy i dokonanie niezbędnych zmian. Skuteczna strategia? Zbuduj ją i wprowadź. Na kolejnych stronach "O strategii" podpowiadamy Ci, jak zrobić to dobrze.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x210 mm
  • Liczba stron:302
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788393205493
  • Data wydania:6 czerwiec 2012
  • Numer katalogowy:187439

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher