OPIS
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jeśli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej. W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS. Poznaj przykłady zarządzania komunikacją wewnętrzną w wielkich firmach takich jak Starbucks, Unilever czy BMW. Dowiedz się: * jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, * w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, * jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
Książka przeznaczona jest dla specjalistów ds. HR oraz dla kadry zarządzającej. Sprawdź, jak dzięki dobremu przepływowi informacji i zaangażowanemu personelowi osiągnąć zysk, trwałą przewagę konkurencyjną i cieszyć się satysfakcją klientów. Bill Quirke jest międzynarodowym autorytetem w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą. Kieruje firmą konsultingową Synopsis. Jest cenionym wykładowcą z dziedziny komunikacji i autorem licznych prac.