Badanie i projektowanie komunikacji 1.

okładka

Badanie i projektowanie komunikacji 1.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom pokonferencyjny Communication design, tom z wystąpieniami z cyklu „Komunikacje w rozmowie”, prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Książka jest zbiorem powstałym jako wynik pierwszej konferencji naukowej „Communication design – badanie i projektowanie komunikacji”. Zebrane artykuły pokrywają szeroki zakres pola badawczego i projektowego, od information design przez fotografię po design konceptów komunikacyjnych. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788362196463
  • Data wydania:19 maj 2012
  • Numer katalogowy:185810

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher