Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Lobbing grup biznesu w Unii Europejskiej.

okładka

Lobbing grup biznesu w Unii Europejskiej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W serii Europeistyka ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym oraz tłumaczenia ważnych publikacji zagranicznych z dziedziny studiów europejskich.
Autor omawia istotę, genezę i specyfikę grup biznesu na szczeblu UE i w poszczególnych krajach członkowskich. Przedstawia zinstytucjonalizowane i niezinstytucjonalizowane metody wpływu wykorzystywane w kampaniach lobbingowych. Odwołuje się do konkretnych sytuacji związanych z działalnością lobbingową. Poddaje ewaluacji określone kampanie lobbingowe. Książka stanowi swego rodzaju przewodnik pozwalający zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji na poziomie Unii z perspektywy działań grup biznesu. Publikacja jest kierowana zarówno do praktyków, jak i środowiska akademickiego.
O AUTORZE
Jarosław Filip Czub – doktor politologii, asystent w Katedrze Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2000–2002 odbył staż w Solon (USA, stan Ohio) w dziale marketingu w firmie Swagelok Marketing Co. Ukończył studia podyplomowe w zakresie marketingu sportowego (SGH, 2005–2006), w zakresie prawa europejskiego (UW, 2009–2010) oraz w zakresie bankowości (SGH, 2010–2011). Autor m.in. publikacji: Reprezentacja polskich grup biznesowych w systemie instytucjonalnym Unii Europejskiej a rzetelne rzecznictwo interesów („Przegląd Politologiczny” nr 4/2010), Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. Słownik (2011, współautor), Efektywność reprezentacji interesów Polski w Unii Europejskiej, w: Reprezentacja polskich grup interesu w systemie instytucjonalnym Unii Europejskiej (2011), System Polityczny Finlandii, w: Systemy polityczne państw Unii Europejskiej (w druku).
OPINIE
Rzetelnie opracowane kompendium organizacji biznesowych na poziomie UE i krajów członkowskich. Autor przekonująco pokazał m.in. skutki prawne różnych kampanii lobbingowych w postaci kompromisowych rozwiązań legislacyjnych. Wyczerpująco omówił też czynniki warunkujące skuteczność tych działań. z recenzji prof. dr hab. Anieli Dylus, Instytut Politologii, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Bardzo interesująca analiza sposobów i narzędzi lobbowania na poziomie unijnym. Polskie opracowania na temat lobbingu gospodarczego w Unii Europejskiej, są – niestety – relatywną rzadkością. Jest to niedobór poważny, sprzyjający tworzeniu się szkodliwych mitów na temat działań lobbingowych, co ma znaczące negatywne skutki w formułowaniu i promowaniu na forum unijnym polskich stanowisk negocjacyjnych. z recenzji dr hab., prof. UW Artura Nowaka-Fara, Katedra Europeistyki, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Uniwersytet Warszawski

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Europeistyka
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:270
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375611472
  • Data wydania:25 maj 2012
  • Numer katalogowy:185776

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher