Relacje polsko-rosyjskie. Rola mediów masowych.

okładka

Relacje polsko-rosyjskie. Rola mediów masowych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Media masowe stanowią we współczesnej Polsce siłę trudną do przecenienia. Czwarta władza (a w opinii niektórych obserwatorów polskiej sceny politycznej - nawet pierwsza) wydaje się być szczególnie predestynowana do tego celu. Nieco inna jest w sposób oczywisty pozycja środków przekazu w Rosji, gdzie nadal państwo jest głównym ich dysponentem, co jednak ujmuje wiarygodności działaniom instytucji medialnych. Niemniej, to środki przekazu obu państw powinny przejąć na swe barki ciężar poprawy klimatu w polsko-rosyjskich (czy też rosyjsko-polskich) relacjach. Misja ta mieści się bowiem dobrze w funkcjach: informacyjnej, edukacyjnej i objaśniającej, tak charakterystycznych dla środków masowego przekazu, a zaufanie jakim jednak i Polacy, i Rosjanie darzą instytucje medialne, stwarza dobrą po temu podstawę. Dlatego też, mimo nadal istotnych różnic, jeśli chodzi o pozycję mediów w systemach społeczno-politycznych Polski i Rosji, należy aktywnie zabiegać o ich włączenie się w proces normalizacji stosunków wzajemnych.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:110
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375452655
  • Data wydania:2009
  • Numer katalogowy:181912

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher