Czwarty stan. Media masowe w pejzażu społecznym Wielkiej Brytanii

okładka

Czwarty stan. Media masowe w pejzażu społecznym Wielkiej Brytanii

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Termin "czwarta władza", zdaniem wielu osób, lepiej oddaje istotę znaczenia mediów masowych w życiu społeczeństw, aniżeli pojęcie "czwarty stan", od którego przecież wszystko się zaczęło. To angielski myśliciel Edmund Burke (1729-1797), publicysta, filozof i polityk, od 1765 roku członek Izby Gmin, początkowo zwolennik wigów, a potem torysów, uznawany za jednego z ojców ideologii konserwatywnej, wprowadził ten termin do publicznego użytku. W 1774 roku, wygłaszając przemówienie w parlamencie, zwrócił się do zebranych tymi oto słowami: "W parlamencie są reprezentowane trzy stany; ale tam, w loży prasowej zasiada czwarty stan, dalece ważniejszy, aniżeli wszystkie pozostałe".
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x200 mm
  • Liczba stron:366
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788389964830
  • Data wydania:2006
  • Numer katalogowy:181559

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher