Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów.

okładka

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców. Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: * oczarować klientów jakością obsługi, * kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, * postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, * zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, * radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:212
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326416712
  • Data wydania:16 marzec 2012
  • Numer katalogowy:180055

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher