Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja

okładka

Public relations w sferze publicznej. Wizerunek i komunikacja

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. W części pierwszej publikacji przedstawiono prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania do podmiotów tej sfery. Dokonano także szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja jednostek samorządu terytorialnego, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations podmiotów sfery publicznej, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). ?? Część druga opracowania została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations urzędów, sądów i prokuratury, a także jednostek samorządu terytorialnego. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz publicznych w kontaktach z obywatelami oraz specyfi kę kontaktów z mass mediami i prowadzenia akcji informacyjnych. Omówiono również narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym. Książka adresowana jest przede wszystkim do praktyków: funkcjonariuszy publicznych i pracowników władz publicznych – administracji, sądów i prokuratury oraz osób zarządzających podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Zainteresuje też studentów wydziałów prawa i administracji oraz innych kierunków nauk społecznych – dziennikarstwa, socjologii i politologii.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Monografie Lex
  • Format:135x205 mm
  • Liczba stron:612
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326414473
  • Data wydania:12 styczeń 2012
  • Numer katalogowy:175443

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher