Rozwój polskich sieci detalicznych. jako sposób ograniczania siły rynkowej międzynarodowych korporacji handlowych

okładka

Rozwój polskich sieci detalicznych. jako sposób ograniczania siły rynkowej międzynarodowych korporacji handlowych

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W książce omówiono znaczenie sieci handlowych polskich sklepów detalicznych w warunkach ekspansji i silnej konkurencji w branży FMCG na polskim rynku. Wskazane zostały bariery rozwoju powiązań sieciowych w polskich przedsiębiorstwach i zaproponowano rozwiązania (również o charakterze prawnym), które w przekonaniu autorki, przyczynią się do poprawy konkurencyjności rodzimych przedsiębiorstw. Jako jeden z kluczowych elementów, istotnych z punktu rozwoju polskiego handlu jest rozwój tzw. twardej franszyzy, niestety nadal w niedostatecznym stopniu realizowany/wymagany w polskich sieciach.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:246
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376415376
  • Data wydania:10 styczeń 2012
  • Numer katalogowy:174963

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher