Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie

okładka

Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej. Marzena Barańska – doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo – specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów. Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. (…) Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. (…) Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:195
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375611823
  • Data wydania:16 grudzień 2011
  • Numer katalogowy:174094

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher