Mikroekonomia. Zarys w ujęciu analitycznym.

okładka

Mikroekonomia. Zarys w ujęciu analitycznym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków finanse i zarządzanie na studiach licen-cjackich, na poziomie średniozaawansowanym. Został on opracowany przez A. Sielską, z własnymi uzupełnieniami autorów, na podstawie wykładów W. Rembisza, które wygłaszał w latach 2008-2010 na Wydziale Finansów i Zarządzania WSFiZ w Warszawie. (…) W opracowaniu dominuje uję-cie analityczne. Korzystamy więc z relatywnie prostych zapisów matematycznych dla wydobycia istoty mechanizmów rynkowego jako podstawowego regulatora zachowań konsumenta oraz pro-ducenta dokonujących racjonalnych wyborów. (…) Wkład uzupełniony jest ujęciem graficznym i – w dość ograniczonym zakresie – werbalno-opisowym. (…) Książka składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy jest wprowadzeniem do mikroekonomii. Drugi poświęcony został analizie mechanizmów zachowań konsumenta, w trzecim omówiono szczególne problemy wyboru konsumenta. W roz-dziale czwartym analiza odnosi się do mechanizmów zachowań producenta. W ostatnim rozdziale omówiono w skrócie problem wyboru monopolisty. Zasygnalizowano ponadto problem równowagi z wykorzystaniem prostokąta Edgewortha. W krótkim zarysie nawiązano również do teorii dobrobytu. Ze Wstępu

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:170
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788361086932
  • Data wydania:1 grudzień 2011
  • Numer katalogowy:173728

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher