Droga Toyoty Fieldbook. Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

okładka

Droga Toyoty Fieldbook. Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY! W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty – Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty. Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces. Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia – w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie – dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji. Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów: FILOZOFIA (ang. philosophy) – firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów. PROCES (ang. process) – liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości. PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) – wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) – nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji. O AUTORACH JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in. w „Harvard Business Review” i „Sloan Management Review”. DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:185x235 mm
  • Liczba stron:584
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788362195374
  • Data wydania:28 październik 2011
  • Numer katalogowy:171061

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher