OPIS
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinien mieć biznes plan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać ogłoszenia o pracę, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to dylematy, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce "Powrót do rzeczywistości" Guya Kawasakiego. "Powrót do rzeczywistości" to książka dla wszystkich, którzy chcą: - zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, - uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, - znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu. Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.