Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce.

okładka

Dziennikarstwo agencyjne w teorii i praktyce.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Skrypty dydaktyczne przez całe lata aktualne źródło informacji dla studentów różnych kierunków studiów - od humanistyki, przez nauki społeczne, po nauki ścisłe. Wyparte nieco w ostatnim dziesięcioleciu przez klasyczne podręczniki akademickie, powinny, jak się wydaje, powrócić do łask. Wynika to z faktu, iż rzeczywistość medialna, w której żyjemy, i sam rynek mediów ewoluują tak szybko, jak nigdy dotąd. Dlatego też przygotowywanie aktualnych materiałów edukacyjnych w postaci skryptów, które szybko można aktualizować, dostosowując do zmieniającego się rynku mediów, stanowi nie lada wyzwanie, dając przede wszystkim możliwość prezentowania zawsze aktualnej wiedzy z danej dziedziny.
Prezentowany tom stanowi odpowiedź na to wyzwanie i rozpoczyna nową serię wydawniczą Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego zatytułowaną Wiedza i Praktyka. W serii tej publikowane będą prace zapoznające studentów nie tylko z zagadnieniami praktyki zawodowej, ale również stanowiące kompendium wiedzy dla każdego studenta z różnorodnych zagadnień dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:132
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788386466696
  • Data wydania:4 październik 2011
  • Numer katalogowy:169196

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher