OPIS
Najwspanialsza – według angielskiego wydawnictwa Bloomsbury – książka biznesowa wszech czasów, W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, od dawna jest już pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana na niejednej szafce nocnej.
Opierając się na badaniu czterdziestu trzech najlepiej prowadzonych firm amerykańskich z różnorodnych obszarów biznesu, autorzy opisują w niej osiem podstawowych zasad zarządzania – stymulujących działanie, zorientowanych na ludzi i maksymalizujących zyski, które stanowią źródło sukcesu tych przedsiębiorstw.
Ten fenomenalny bestseller, wydany w serii Collins Business Essentials, zawiera nową notę autorów i ponownie przedstawia w dostępny i praktyczny sposób jakże ważne dla współczesnego czytelnika zainteresowanego zarządzaniem zasady.
Dowiedz się, jak najlepiej zarządzane firmy Ameryki wykorzystują
OSIEM PODSTAWOWYCH ZASAD, aby znaleźć się na szczycie!
Zasada 1. Tendencja do działania
Zasada 2. Bycie blisko klienta
Zasada 3. Autonomia i przedsiębiorczość
Zasada 4. Wydajność dzięki ludziom
Zasada 5. Aktywne zaangażowanie, kierowanie się wartościami
Zasada 6. Róbmy swoje
Zasada 7. Prosta forma, niewielki personel administracyjny
Zasada 8. Jednoczesne występowanie luźnych i sztywnych właściwości organizacyjnych