Sieci aliansów. Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej przez współpracę

okładka

Sieci aliansów. Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej przez współpracę

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Głównym celem książki jest próba szerokiego ujęcia problematyki sieci aliansów. Rozważania zaprezentowane w pracy koncentrują się na: •• identyfikacji pojęcia organizacji sieciowej i sieci aliansów oraz ich klasyfikacji w ujęciu wielo- i jednokryterialnym, •• zarządzaniu sieciami aliansów, ze szczególnym uwzględnieniem struktury formalnej i nieformalnej oraz roli menedżerów w tym procesie, •• pomiarze efektywności sieci aliansów, •• zarządzaniu relacjami w sieci aliansów i roli zaufania między partnerami, •• identyfikacji skali i zakresu występowania powiązań sieciowych w praktyce gospodarczej krajów rozwiniętych (na przykładzie dwóch branż). Sposób i forma napisania książki, zastosowane przykłady zarówno z polskiej, jak i zagranicznej praktyki gospodarczej sprawiają, że opracowanie przeznaczone jest dla szerokiego kręgu odbiorców obejmującego teoretyków i praktyków zarządzania, a także studentów uczelni ekonomicznych wszystkich kierunków.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:162x237 mm
  • Liczba stron:192
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788320819809
  • Data wydania:7 październik 2011
  • Numer katalogowy:169118

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher