OPIS
Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie będą w stanie dzięki niej skuteczniej kierować swoimi zespołami. Konsultanci i trenerzy biznesu mogą ją wykorzystać, aby podnieść jakość swoich usług. Dla studentów kierunków zarządzania, administracji, ekonomii czy socjologii może stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników akademickich.
O AUTORZE
Dr Łukasz Srokowski – socjolog, konsultant i trener biznesu. Specjalizuje się w przywództwie organizacyjnym, zarządzaniu kulturą organizacyjną i komunikacją. Obecnie prodziekan i wykładowca Wydziału Menadżersko-Ekonomicznego Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Jako trener i konsultant biznesowy doradzał największym firmom w Polsce.
Książka Łukasza Srokowskiego to doskonały przykład udanej publikacji napisanej przez naukowca, która nie jest hermetyczna. Chociaż Autor zajmuje się dosyć skomplikowanymi tematami, związanymi z kulturą organizacji i wielokulturowością w zarządzaniu, czyni to w sposób niezwykle zrozumiały i przystępny. Książkę doskonale się czyta, a Autor świadomie i celowo posługuje się narracją literacką, co znacznie uprzyjemnia i ułatwia lekturę. Zdecydowanie polecam książkę wszystkim, którzy szukają jednego przystępnego i nastawionego przede wszystkim na praktykę kompendium wiedzy o kulturze organizacyjnej.
z recenzji dra hab. Dariusza Jemielniaka, prof. Akademii Leona Koźmińskiego
Jako wieloletniego praktyka biznesu, m.in. byłego PR managera (Volkswagen Motor Polska), trenera (GHR-Team) i dyrektora personalnego (Sitech) pracującego w przedsiębiorstwach z kapitałem niemieckim, szczególnie uderzył mnie fakt bardzo celnych spostrzeżeń dotyczących zarządzania międzykulturowego. To dzięki kulturze organizacyjnej jedne firmy mogą przebierać w setkach kandydatów do pracy, a inne miesiącami nie mogą obsadzić wakatów.
Ewa Korwek
Łukasz Srokowski skonfrontował swoją ogromną wiedzę dotyczącą kultury organizacyjnej z polskimi realiami. Dzięki temu powstała książka, która odnosi się do światowych wyników badań, a jednocześnie jest bliska polskiemu czytelnikowi. Takiej książki na polskim rynku wydawniczym zdecydowanie brakowało. I dobrze, że wreszcie się pojawiła.
Maja Lose, AchieveGlobal , trener biznesu z 10-letnim z doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich