Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce.

okładka

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

  • Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy
  • Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić
  • Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze


Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - nie czytaj tej książki. Jeżeli uważasz, że każdy nadaje się na przedsiębiorcę - nawet jej nie otwieraj. Jeżeli nie przyjmujesz do wiadomości, że własna firma to poza satysfakcją także ciężka praca i odpowiedzialność - nie psuj sobie nastroju i odłóż ją na półkę. Ale jeżeli chcesz, żeby ktoś w końcu ludzkim głosem powiedział Ci, czy własna firma to coś dla Ciebie i jak ją założyć, trafiłeś w dziesiątkę. Kupuj.
Marek Jankowski,
autor książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Vademecum początkującego przedsiębiorcy

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu!

    Książka odpowie na wiele Twoich pytań:
  • Czy masz zadatki na biznesmena?
  • Skąd weźmiesz pieniądze na firmę?
  • Jak przygotować prosty biznesplan?
  • Czym różni się działalność tradycyjna od internetowej?
  • Jak rozpocząć wybraną działalność gospodarczą?
  • Jak zarejestrować firmę w siedem dni?
  • Jak tanio pozyskać pracowników?
  • Jak skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi?
  • Jak wykorzystać do promocji internet?
  • Jak skutecznie i etycznie zarządzać małą firmą?

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Small Business
  • Format:140x208 mm
  • Liczba stron:176
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324634262
  • Data wydania:6 wrzesień 2011
  • Numer katalogowy:165925

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher