OPIS
- Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy
- Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić
- Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze
Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - nie czytaj tej książki. Jeżeli uważasz, że każdy nadaje się na przedsiębiorcę - nawet jej nie otwieraj. Jeżeli nie przyjmujesz do wiadomości, że własna firma to poza satysfakcją także ciężka praca i odpowiedzialność - nie psuj sobie nastroju i odłóż ją na półkę. Ale jeżeli chcesz, żeby ktoś w końcu ludzkim głosem powiedział Ci, czy własna firma to coś dla Ciebie i jak ją założyć, trafiłeś w dziesiątkę. Kupuj.
Marek Jankowski,
autor książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
Vademecum początkującego przedsiębiorcy
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce to dzieło praktyka, który z niejednego pieca chleb jadał, a własną firmę zakładał dwukrotnie. To kopalnia wiedzy na temat zasad i procedur obowiązujących każdego przedsiębiorcę, a także zestaw zdroworozsądkowych porad, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Autor podpowie Ci, jak założyć biznes, gdzie szukać pomysłu na produkty czy usługi, a nawet skąd wziąć na to pieniądze! Wyjaśni też, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne i dopracowany biznesplan. Poprowadzi Cię krok po kroku od pomysłu o rozpoczęciu działalności gospodarczej po sprytne zarządzanie zarejestrowaną firmą. Krótko mówiąc, po lekturze tej książki będziesz wiedział, jak odnaleźć się w gronie rekinów biznesu!
Książka odpowie na wiele Twoich pytań:
- Czy masz zadatki na biznesmena?
- Skąd weźmiesz pieniądze na firmę?
- Jak przygotować prosty biznesplan?
- Czym różni się działalność tradycyjna od internetowej?
- Jak rozpocząć wybraną działalność gospodarczą?
- Jak zarejestrować firmę w siedem dni?
- Jak tanio pozyskać pracowników?
- Jak skutecznie zareklamować swoje produkty lub usługi?
- Jak wykorzystać do promocji internet?
- Jak skutecznie i etycznie zarządzać małą firmą?