Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi.

okładka

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi.
Sharon Jordan-Evans,
współautorka Love ...Em or Lose ...Em: Getting Good People to Stay


Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych... emocjonalnie!

Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.

Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.

  • Jak rozwijać swoje mocne strony?
  • Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem?
  • Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną?
  • Jak najefektywniej pracować w zespole?
  • Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie?
  • Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii?
  • Jak słuchać i budować porozumienie?

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:VIP
  • Format:158x235 mm
  • Liczba stron:360
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324632190
  • Data wydania:8 wrzesień 2011
  • Numer katalogowy:165515

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher