OPIS
Umiejętnie zarządzaj informacjami!
-
Czym są hurtownie danych?
-
Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
-
Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
-
Zarządzanie relacjami z klientem
-
Wartość marki
-
Zarządzanie kampaniami
-
Marketing personalizowany
-
Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych
-
Baza danych hurtowni - opis encji
-
Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
-
Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
-
Wybór modelu koncepcyjnego
-
Modelowanie metodą kropki
-
Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
-
Implementacja fizyczna
-
Zarządzanie kopiami zapasowymi
-
Aplikacje CRM
-
Zarządzanie projektem
-
Oprogramowanie
-
Przyszłość hurtowni danych