Dziedzictwo Druckera. Znaczenie dorobku najwybitniejszego przedstawiciela nauk o zarządzaniu dla współczesnych liderów biz

okładka

Dziedzictwo Druckera. Znaczenie dorobku najwybitniejszego przedstawiciela nauk o zarządzaniu dla współczesnych liderów biz

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Peter F. Drucker należy do najbardziej wpływowych teoretyków biznesu i jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. W swoich pracach opisywał, jak godzić kierowanie organizacją z działaniami uwzględniającymi odpowiedzialność społeczną. Podkreślał w nich, że jednym z zadań zarządzania jest umożliwienie pracownikom rozwoju, nie tylko intelektualnego, ale i moralnego. Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki, dzięki czemu w książce tej Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na najważniejsze kwestie świata biznesu: - wzajemne oddziaływanie wartości i władzy w firmach - rynek pracy w gospodarce opartej na wiedzy - konieczność wprowadzania innowacji w firmie wobec zmian globalnych - klient w centrum zainteresowania marketingu. "Książka została napisana przez tych, którzy znali i rozumieli Petera Druckera. Ukazuje jego przemyślenia oraz zasady w postaci, w jakiej uczą się ich przyszli liderzy i menedżerowie, którzy już niedługo zaczną budować naszą przyszłość". C.W. Pollard, były przewodniczący The Service Master Company "Ta książka przypomina i odświeża wielki dorobek Petera w dziedzinie najlepszych praktyk zarządzania". A.G. Lafley, prezes i były dyrektor zarządzający Procter & Gamble "Peter Drucker jest kimś więcej niż tylko teoretykiem zarządzania. To on położył fundament, na którym wznosi się nasze społeczeństwo. W Dziedzictwie Druckera jego najbliżsi współpracownicy rozbudowują te koncepcje. Ta książka to krok w przyszłość". B. Buford, prezes The Drucker Institute i założyciel Leadership Network.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:175x245 mm
  • Liczba stron:220
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326413704
  • Data wydania:1 sierpień 2011
  • Numer katalogowy:164551

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher