Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego

okładka

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy. Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć: opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów tematy do dyskusji arkusze dla uczestników scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról plansze do wyświetlania Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Hr
  • Format:240x310 mm
  • Liczba stron:492
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326414671
  • Data wydania:30 czerwiec 2011
  • Numer katalogowy:162956

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher