Niestety, nie zdążymy dostarczyć tego produktu przed Świętami

Jak wywierać wpływ na ludzi.

okładka

Jak wywierać wpływ na ludzi.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Zostań adeptem w szkole perswazji

  • Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
  • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
  • Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
  • Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
  • Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
  • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
  • Budowanie prawdziwej empatii
  • Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
  • Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
  • Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
  • Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
  • Kreowanie zaufania na całe życie

Granie w przekonywanie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

  • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
  • stać się zwycięskim negocjatorem;
  • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
  • zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
  • upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
  • budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Power
  • Format:158x235 mm
  • Liczba stron:256
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788324630462
  • Data wydania:14 czerwiec 2011
  • Numer katalogowy:161500

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher