Współczesna analiza strategii.

okładka

Współczesna analiza strategii.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Autor- światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje: * najważniejsze narzędzia analizy strategicznej * główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa * współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów * główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa] * społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy. Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Seria Akademicka
  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:656
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326411915
  • Data wydania:10 maj 2011
  • Numer katalogowy:158389

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher