OPIS
Coaching to obecnie jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod wspierania innych w rozwoju oraz pomagania im w osiąganiu pożądanych wyników czy odnoszeniu sukcesów. Menedżer, który potrafi być jednocześnie coachem, jest dla firmy cenniejszym pracownikiem, ponieważ efektywniej wykorzystuje potencjał własny i zespołu, z którym pracuje.
Przekonaj się, jak wiele zyskasz zostając coachem dla twoich pracowników! Nauczysz się uruchamiać ich potencjał, wspierać rozwój talentów i tworzyć warunki ułatwiające działanie. Będziesz potrafił także skuteczniej motywować, wspierać w uczeniu i wspólnie tworzyć zgrany, odnoszący sukcesy zespół. Dzięki poradnikowi opanujesz umiejętności kluczowe w coachingu, m.in. przeprowadzanie konstruktywnych rozmów z pracownikami, zadawanie właściwych pytań, uważne słuchanie i udzielanie zrozumiałej informacji zwrotnej. Wniesiesz do miejsca pracy więcej entuzjazmu i przyjaznej atmosfery sprzyjającej efektywnej pracy. Odkryjesz także sekret budowania pozytywnych i trwałych kontaktów oraz partnerskich relacji ze współpracownikami.
Przydatne wskazówki i rady oraz przykładowe dialogi pomogą ci lepiej zrozumieć, czym jest coaching i odkryć, jak skuteczny jest taki styl zarządzania.