Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie.

okładka

Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Celem akademickim niniejszej książki jest zgromadzenie wiedzy podstawowej na temat kultury korporacyjnej - wiedzy, która jak dotąd, jest fragmentarycznie publikowana w niektórych podręcznikach zarządzania, a jeśli ukazuje się jako odrębne wydawnictwo, to dotyczy konkretnego, zawężonego odcina zagadnień kulturowych, przykładowo diagnozy lub typologii, nie dając tym samym możliwości zapoznania się z całokształtem wiedzy na ten temat. - ze Wstępu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:164
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323320234
  • Data wydania:luty 2007
  • Numer katalogowy:15592

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher