Reklama. 50% pojęć gratis. Leksykon.

okładka

Reklama. 50% pojęć gratis. Leksykon.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.
Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:155x250 mm
  • Liczba stron:324
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372329431
  • Data wydania:8 luty 2011
  • Numer katalogowy:153670

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher